niedziela, 10 sierpnia 2014

Recenzja maski kolagenowej hydrożelowej

Druga notka dzisiaj, muszę nadrobić zaległości :)

Wspominałam już wcześniej, że nawiązałam współpracę z :

http://www.beautyface.pl/STOPSUCHEJSKORZE

Maska kolagenowa hydrożelowa - BeautyFace
W ramach współpracy z BeautyFace otrzymałam maskę kolagenową hydrożelową. 
Maskę przetestowała moja mama, która bardzo szczegółowo wszystko mi opisała, jaka jest jej skóra po zastosowaniu maski. :)



SKŁADNIKI
(klik na zdjęcie, ażeby wyświetliło się w lepszej jakości)
 OD PRODUCENTA

Maska BeautyFace to gotowy profesjonalny zabieg na twarz, stworzony na bazie naturalnego kolagenu. Dzięki nowoczesnej technologii, substancje aktywne zawarte w masce działają silniej niż w tradycyjnych maseczkach. Każde opakowanie składa się z gotowego hydrożelowego płata, zatopionego w aktywnym serum, zawierającym czysty kolagen o cząsteczce 3 tysiące razy mniejszej od zwykłego kolagenu, co sprawia, że jest znacznie efektywniej wchłaniany. Hydrożelowy płat spełnia rolę filtru, który pozwala składnikom zawartym w serum działać silniej i wnikać w głębokie warstwy skóry. Naturalny kolagen zawarty w maskach BeautyFace jest najbardziej zbliżony do białka z komórek ludzkiej skóry, dlatego jest doskonale przyswajalny i w rewolucyjny sposób wypełnia ubytki kolagenu, których produkcja zmniejsza się po 25 roku życia, a także stymuluje komórki do odbudowy. Eliminuje zmarszczki, głęboko nawilża i regeneruje skórę, ujędrnia i uelastycznia, wygładza, poprawia koloryt i mikrocyrkulację. Efekty działania maski widoczne są już po pierwszym użyciu, a pełen cykl 5 zabiegów sprawi, że skóra stanie się odmłodzona i zregenerowana na długi czas.

STOSOWANIE
(klik na zdjęcie, ażeby zobaczyć je w lepszej, większej rozdzielczości)


MOJA OPINIA
Po pierwsze żeby 'przygotować' maskę - trzeba trochę uważać, żeby jej nie zepsuć, to samo przy wykładaniu jej z opakowania, należy ostrożnie ją wyciągać, żeby jej nie rozerwać. Maska po nałożeniu na twarz nie zsuwa się. Nawet po pierwszym użyciu skóra była wyraźnie nawilżona i wypoczęta, działa także relaksująco :) Maska ujędrniła także skórę i dzięki niej zmniejszyły się drobne zaczerwienienia. 

PLUSY:
- nawilża
- ujędrnia
- zmniejsza zaczerwienienia
- nie zsuwa się z twarzy

MINUSY:
-dostępność

Bardzo dziękuję BeautyFace za to, że mogłam przetestować produkt, jest mi z tego powodu niezmiernie miło. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz! Bardzo chętnie odwiedzę również Twojego bloga :) + Zapraszam do obserwowania!